زمان مناسب برای بازی با گربه در روز چقدر است؟

۱۴۰۰/۶/۱۴

گربه برای شکار متولد شده است ، آنها در جستجوی طعمه رشد می کنند ، بنابراین باید هر روز یک دوره بازی گربه ای داشته باشند تا آنها را فعال و درگیر نگه دارد.
اما صاحبان اغلب می پرسند که زمان مناسب را در طول روز به گربه های خود می دهند تا سلامتی آنها تحت تأثیر بیش از حد قرار نگیرد یا آسیبی نبیند ، و این چیزی است که ما در این مقاله ارائه می دهیم.

گربه چقدر در روز بازی می کند؟

آیا با نشانگرهای لیزری ، توپ های پینگ پنگ یا توپ های کاغذی با گربه اتان بازی کنید فرقی ندارد اما باید هر روز به طور ایده آل در دو جلسه ی 15 دقیقه ای با گربه ی خود بازی کنید.

بازی های شکار

از آنجا که شکار در DNA گربه وجود دارد ، اسباب بازی هایی که گربه شما را مشغول نگه می دارند ، طعمه را تقلید می کنند ، مانند اسباب بازی های موش مانند و اسباب بازی های چوبی که به آن ها پر وصل شده است.
بنابراین می توانید به وسایل کهنه مانند رول های خالی دستمال توالت ، جعبه های مقوایی ، نوارهای کاغذی رنگی و ... روی آورید که همه آن ها اسباب بازی های سرگرم کننده ای برای گربه هستند.

بازی با گربه مسن
گربه ها در سن هفت سالگی به اولین سالهای پیری خود می رسند و خوشبختانه به دلیل پیشرفت در تغذیه ، دامپزشکی و شیوه زندگی در داخل خانه ، اغلب در نوجوانی یا حتی بیست سالگی به خوبی زندگی می کنند.
بازی با گربه بزرگتر خود به مدت 15 دقیقه هر روز با اسباب بازی گربه به شما یک استراحت آرام بخش از روز شلوغ شما می دهد در حالی که آن را در فرم عالی نگه می دارید.
گربه های مسن می توانند دچار آرتریت ، مشکلات بینایی و شنوایی ، مشکلات دندانی ، بیماری های لثه و حتی زوال عقل شوند و مستعد مشکلات مشابهی هستند که انسان با افزایش سن با آن روبرو می شود.

علائم طبیعی پیری ممکن است شامل موارد زیر باشد:

کاهش انرژی
بیشتر بخوابیدن
کمتر به پرش و صعود تمایل دارد.
کندی عمومی
افزایش وزن

ورزش و سلامتی
مانند افراد ، گربه ها از مزایای سلامتی بسیار خوبی از ورزش بهره مند می شوند. ارائه دو جلسه بازی 15 دقیقه ای به دوست شما نه تنها رابطه شما را تقویت می کند ، بلکه بینایی گربه ها را نیز بهبود می بخشد.
..