هشت وسیله خانگی که می توانند گربه شما را بکشند

۱۴۰۰/۶/۱۴

صاحبان حیوانات خانگی از کنجکاوی دوستان کوچک خود رنج می برند و دوست دارند همه چیز را در جلوی چشمان خود امتحان کنند ، اما متأسفانه برخی از ابزارها وجود دارند که اگر به آنها برسید گربه شما را می کشد .

در اینجا 8 مورد را باید از آنها دوری کنید زیرا ممکن است گربه شما را بکشد معرفی شده است.

پاک کننده های زنگ زدگی
برخی از پاک کننده ها یا پاک کننده های زنگ حاوی ماده ای به نام اتیلن گلیکول هستند که بوی شیرینی دارد و گاهی گربه ها را وسوسه می کند.
اگر آنها آنها را بخورند ، ممکن است سمی باشند ، بنابراین این محصولات را در جایی که گربه شما به آنها دسترسی ندارد ، دور نگه دارید.

روبان و نخ
ما هرگز با گربه ای برخورد نکرده ایم که بازی با نخ را دوست نداشته باشد ، اگر نوار یکی از اسباب بازی های مورد علاقه گربه شما است ، هنگام بازی با آن حتماً نظارت کنید.
یک تکه نوار ، نخ یا حتی نخ دندان می تواند دور روده گربه شما بپیچد و باعث انسداد یا حتی بریدن آن شود.

مرگ موش
اگر در منزل خود مشکل جوندگان دارید و گربه شما موش یا موشی را که سم خورده است می خورد ، ممکن است گربه شما نیز مسموم شود.
علائم مسمومیت با جوندگان شامل از دست دادن اشتها ، فلج و لرزش است. برای رهایی از جوندگان از استفاده از سم اجتناب کنید. اگر مشکوک به تماس با چنین سمی هستید ، بلافاصله گربه خود را نزد دامپزشک ببرید.

گیاهان آپارتمانی
ما فکر می کنیم گربه ها گوشت خوار هستند ، اما بیشتر گربه ها دوست دارند گاهی سبزیجات بخورند و شما می توانید علف گربه را در خانه پرورش دهید یا آن را از یک فروشگاه حیوانات خانگی خریداری کنید.

داروی کک
محصولات درمان کک و شپش برای سگ و انسان گاهی حاوی پرمترین ، ماده شیمیایی سمی برای گربه ها است.
اگر از درمان کک روی گربه خود استفاده می کنید ، مطمئن شوید که برای گربه ها مناسب است و اگر باید از محصول حاوی پرمترین بر روی سگ یا فرزند خود استفاده کنید ، از قرار دادن گربه خود در این درمان خودداری کنید.

غذای انسان
گربه ها هنگام گدایی برای غذای انسان به اندازه سگ ها بد نیستند ، اما گاهی گربه ها ما را با اشتیاق شدید غذایی غافلگیر می کنند.

خوشبو کننده هوا
برخی از خوشبو کننده های مایع حاوی پاک کننده های کاتیونی هستند که در صورت بلعیدن دهان و دستگاه گوارش گربه شما را می سوزاند و همچنین باعث تحریک پوست او می شود.

استخوان
گربه ها مرغ و ماهی را دوست دارند ، اما اگر به آنها اجازه می دهید از خوردن این غذاهای خوشمزه لذت ببرند ، مطمئن شوید که بدون استخوان هستند. استخوان ها می توانند سیستم گوارش گربه شما را مختل کند و یا حتی آن را سوراخ کند.
..