باور های غلط در مورد رفتار های گربه

۱۴۰۰/۶/۱۷

افسانه: گربه ها را نمی توان آموزش داد

این تصور غلط رایج وجود دارد که نمی توان گربه ها را تربیت کرد یا اینکه تربیت آنها دشوارتر از سگ است. هر دوی این اظهارات نادرست هستند.

حقیقت این است که بسیاری از مشکلات رفتاری گربه ها قابل حل هستند ، آموزش آنها آسان است و می توان رفتارهای بنیادین و مثبت والدین (کوتاه کردن ناخن ، مسواک زدن و دست زدن) را به آنها آموزش داد.

هنگام آموزش گربه ها ، روی رفتارهای مثبت تمرکز کنید ، زیرا حیوانات می توانند آنچه را که از آنها می خواهیم بهتر درک کنند تا اینکه بارها به آنها بگویند.

استفاده از نفرت رفتار مورد نظر را به گربه نمی آموزد و می تواند ترس و اضطراب را افزایش دهد و باعث ترس گربه از شما شود.

افسانه: وقتی گربه شکم خود را نشان می دهد ، می خواهد شما آن را بمالید

بسیاری از مردم این را می بینند و آن را دعوت به مالیدن شکم گربه خود می دانند ، اما در بیشتر موارد این چیزی نیست که گربه وقتی شکم خود را نشان می دهد به شما منتقل می کند.

گربه ها معمولاً این رفتار را برای نشان دادن حالت دفاعی خود انجام می دهند ، هنگامی که گربه احساس می کند که نمی تواند از آن دور شود ، پشت خود را می چرخاند تا از پنجه ها و دندان های خود در برابر شکارچی بهتر استفاده کند.

شکم گربه یک ناحیه بسیار آسیب پذیر است زیرا دارای بسیاری از اندام های حیاتی است و اگر گربه شما هنگام مالیدن آن شما را گاز گرفت ، آن را شخصی نگیرید.

افسانه: گربه ها نیازی به معاشرت ندارند

برخلاف تصور عموم ، آموزش و تربیت صحیح گربه ها به اندازه توله سگ ها اهمیت دارد.

بچه گربه ها در هفته های اول زندگی دوره ای از معاشرت دارند و بین 2 تا 7 هفته از بین می رود ، در این مدت آنها یاد می گیرند که چه چیزی در محیط خود ایمن و ناامن است.


cat-myth
..