چرا گربه ها روی وسایلی که شما استفاده می کنید می نشینند؟

۱۴۰۰/۶/۱۸

یکی از دوست داشتنی ترین و تحریک کننده ترین رفتارهای گربه ها این است که آنها روی وسایل شما می نشینند ، گاهی اوقات به نظر می رسد که اگر یک تکه کاغذ در خانه قرار داده شود ، گربه ای روی آن می نشیند ، یا هنگام استفاده از لپ تاپ راه می روند.

او توضیح می دهد که ممکن است یک نقشه اصلی فریبکارانه باشد که شما را مجبور به ترک کار و نوازش کند ، یا دلیل موجه دیگری برای آن وجود دارد.

گربه شما توجه شما را می خواهد

رفتارشناسان حیوان خانگی توضیح می دهند که یکی از ساده ترین دلایل این رفتار گربه این است که گربه شما می خواهد شما به آن توجه کنید و گربه شما به راحتی می تواند تشخیص دهد که تمرکز شما روی آن است یا چیز دیگری.

اما وقتی توجه شما به لپ تاپ یا روزنامه ای که می خوانید یا با آن کار می کنید متمرکز است ، گربه شما نیز آن را درک نمی کند. تنها چیزی که آنها می بینند این است که توجه شما به این موضوع معطوف شده است ، اگر روی لپ تاپ یا کاغذ نشسته باشد ، در تمرکز شما قرار می گیرد و احتمالاً تغذیه آن را فراموش نمی کنید.

گربه ها تفاوت دما را دوست دارند

گربه ها دوست دارند گرم باشند ، حتی اگر از خز پوشیده شده اند اما هنوز هم دوست دارند در مناطق گرم نگهداری شوند. دمای ایده آل بین 37.2 تا 39.2 درجه سانتیگراد است.

تولید فرمون در غدد اطراف صورت

فرمون ها مواد شیمیایی هستند که به طور طبیعی توسط غدد معطر حیوانات تولید می شوند. هر حیوان نوع فرمونی مخصوص به خود را دارد. این مواد شیمیایی از نواحی صورت ، چانه ، گوش های پایین ، پیشانی ، گونه ها و اطراف دهان گربه آزاد می شوند.

پنجه گربه دارای غدد معطر نیز هستند. گربه های نر ناشناس یک فرمون را در ادرار خود اسپری می کنند و آنها همچنین روی اجناس شما می نشینند تا مالکیت این وسایل را در دست داشته باشند.


persian-cat
..