چرا گربه ها به طور ناگهانی میمیرند؟

۱۴۰۰/۶/۱۷

یکی از بدترین چیزهایی که یک حیوان خانگی می تواند با آن روبرو شود ، مرگ ناگهانی یک گربه بدون هیچ پیش زمینه و بیماری است. تلاش برای درک مرگ ناگهانی گربه بسیار دردناک است.

شما می خواهید بفهمید چه اتفاقی افتاده است ، آنچه را که می توانستید متفاوت انجام دهید ، در نظر بگیرید و تعیین کنید که آیا مشکلات سلامتی وجود دارد که متوجه آنها نشده اید. در این مقاله ، ما برخی از علل احتمالی مرگ ناگهانی گربه را مورد بحث قرار می دهیم.

امید به زندگی در مقابل خطر مرگ ناگهانی گربه

امید به زندگی گربه ها می تواند بین 14 تا 22 سال متغیر باشد ، بسته به شیوه زندگی گربه ها ، تفاوت زیادی در امید به زندگی وجود دارد ، امید به زندگی بسته به اینکه گربه تنها در محیط داخلی ، سرپوشیده و بیرونی باشد یا فقط در فضای باز متفاوت باشد.

تنها گربه هایی که خانگی هستند دارای بیشترین طول عمر هستند و بعد از آنها گربه های داخل و خارج از خانه قرار دارند. گربه های خارج از منزل به دلیل قرار گرفتن در معرض سموم ، ضربه ، حملات حیوانات و بیماری های عفونی ، کوتاهترین عمر را دارند.

علل احتمالی مرگ ناگهانی در گربه ها

دلایل زیادی برای مرگ ناگهانی یا غیر منتظره در گربه ها وجود دارد.

در حالی که ما بیماری و مرگ را در گربه ها در نظر می گیریم ، یک نکته مهم را باید به خاطر بسپاریم این است که گربه ها در پنهان کردن بیماری خود به عنوان یک معیار زنده ماندن بسیار خوب عمل می کنند و به گربه ها اجازه می دهد مدت ها قبل از اینکه کسی بداند بیمار شوند.
گربه خود می گذرانند و تغییرات جزئی مانند کاهش وزن ، بیشتر خوابیدن یا موهای کدر را مشاهده نمی کنند صادق است. با افزایش سن به جای بیماری ، سرعت آنها کاهش می یابد.

علل مرگ ناگهانی در گربه ها عبارتند از:

شوک
سموم
بیماری قلبی
نارسایی قلبی
لخته خون
انسداد مجاری ادراری
سکته مغزی در گربه ها
عفونت ها
قند خون بالا در گربه ها

تنها آرامشی که می توانید از این وضعیت دریافت کنید این است که بدانید بهترین کار را انجام داده اید و به گربه خود زندگی فوق العاده ای داده اید.



..