7 نکته برای دور نگه داشتن گربه ها از باغ

۱۴۰۰/۸/۲۰

گربه ها معمولاً وارد باغ های دیگران می شوند ، جایی که ممکن است در باغ خوابیده ، حفر کنند یا حتی مدفوع کنند و مدفوع گربه می تواند برای کودکان و زنان باردار بسیار خطرناک باشد.

اگر از مشکل نفوذ گربه ها به باغ خانه خود رنج می برید ، ما به شما مجموعه ای از نکات را برای دور نگه داشتن آنها ارائه می دهیم.

به گربه ها غذا ندهید

گربه ها مانند همه حیوانات در صورت دادن غذا به آنها باز می گردند. ، بنابراین تا زمانی که گربه ها به آن عادت نکنند ، از دادن غذای آنها اجتناب کنید.

خاک را برای گربه ها نامناسب کنید

گربه ها دوست دارند روی خاک بسیار نرم راه بروند و همیشه از سطوح خاردار اجتناب کنند. آنها همچنین از اجابت مزاج در خاک شل یا روی کمپوست لذت می برند ، بنابراین باید خاک را با شاخه ها ، مخروط کاج و برگ های له شده بپوشانید. همچنین می توانید برای جلوگیری از مدفوع کردن گربه ها باغ را با یک لایه ضخیم ماسه بپوشانید.

فریاد و کف زدن
گربه ها صداهای بلند را دوست ندارند ، بنابراین با دور نگه داشتن آنها با فریاد و کف زدن می توانید باغ خود را به مکانی کمتر جذاب تبدیل کنید.

یک آبپاش اتوماتیک نصب کنید

آبپاش های فعال شده حرکت موثری برای جلوگیری از گربه ها هستند ، زیرا گربه ها آب را دوست ندارند ، بنابراین نصب دستگاهی که هر بار که هر چیزی از جلوی آن عبور می کند آب بپاشد ، گربه ها را از باغ شما دور می کند.

از دافع رایحه استفاده کنید
با کاشت چندین گیاه که دارای بوی قوی اسطوخودوس ، رزماری ، سیر و بادرنجبویه هستند ، می توانید از آمدن گربه ها به باغ خود جلوگیری کنید.

استفاده از آشکارسازهای حرکتی آکوستیک
گربه ها نیز با صداهای مافوق صوت که برای گربه ها قابل شنیدن است از آمدن به آن محل منصرف می شوند و این دستگاه ها به مانند آب پاش های آب کار می کنند ، زیرا هنگام تشخیص حرکت فرکانس بسیار بالایی از خود ساطع می کنند. شنیدن این اصوات برای انسانها سخت است ، اما برای گربه ها بسیار دافعه دارد.

ایجاد حصارهای بلند
همچنین می توانید با ایجاد حصاری بلند در اطراف باغ ، گربه ها و دیگر حیوانات مزاحم را دور نگه دارید.
..