معرفی بهترین گربه ها برای پرورش در خانه

۱۴۰۰/۶/۱۵

گربه ها می توانند در یک آپارتمان یا فضای کوچک دیگر رشد کنند ، مادامی که وظیفه خود را برای توجه کافی ، بازی و غنی سازی محیط انجام دهید ، اما شما باید بهترین گربه ها را برای پرورش در خانه انتخاب کنید تا بتوانید با شرایط موجود سازگار شوید.

6 نژاد گربه منحصر به فرد

گربه هایی با سطح انرژی پایین تا متوسط ​​نیز در مناطق کوچک زندگی می کنند و خوشحال هستند ، اگرچه گربه های فعال اگر به ورزش ادامه دهند می توانند به خوبی عمل کنند.
در اینجا 6 نژاد از بهترین گربه ها برای پرورش در خانه آورده شده است

گربه مو کوتاه آمریکایی
این گربه ها که گربه ای ساده هستند و عاشق معاشرت با انسان ها هستند ، می توانند در آپارتمان ها تا زمانی که شما به اندازه کافی در خانه هستید و نیازهای اجتماعی آنها را برآورده می کنید ، خوب عمل کنند ، اما آنها همچنین می توانند با اسباب بازی ها و تماشای پنجره ها سرگرم شوند.

برمن
Birman ملایم یک گربه مهربان است که به فضای زیادی احتیاج ندارد ، این گربه های ساکت فقط می خواهند در هر جایی که انسان های مورد علاقه آنها هستند باشند ، آنها جنبه سرگرم کننده ای دارند و به ویژه دوست دارند با حیوانات خانگی دیگر بازی کنند.

گربه انگلیسی
گربه انگلیسی یک گربه بسیار سازگار است که می تواند در یک آپارتمان کوچک رشد کند و این گربه ها طبیعت آرام را ترجیح می دهند. روی مبل ها استراحت کنید ، اما می توانید انفجار انرژی داشته باشید و عاشق بازی های تعاملی باشید تا آنها را از نظر روحی و جسمی به چالش بکشید.

انواع دیگر گربه های خانگی

برمه ای
معمولاً شیرین و دوست داشتنی ، این گربه های اجتماعی هستند که همراهی مداوم با انسان یا حیوانات خانگی دیگر را ترجیح می دهند ، بنابراین آنها تنها بودن را دوست ندارند ، آنها کاملاً ورزشکار هستند و به درختان گربه و مکانهای دیگر که می توانند در آنجا بپرند نیاز دارند.

مین کان
این گربه های بزرگ که به دلیل طبیعت دوستانه خود به عنوان یک "غول ملایم" شناخته می شوند ، عاشق معاشرت با انسان ها هستند ، اما معمولاً نیازی به توجه ندارند و تا زمانی که اسباب بازی و پنجره ای برای تماشای آنها وجود داشته باشد ، سرگرم کننده هستند.

ragdoll
راگدول گربه ای است که تمایل به آرامش و آسیب پذیری در دوران بارداری دارد ، به طور کلی دارای سطح متوسطی از انرژی است و بسیار سازگار با شرایط مختلف زندگی است.


18
..